فروش شيرالات فروش شيرالات .

فروش شيرالات

راهنماي مقايسه و انتخاب بهترين شير روشويي

انتخاب بهترين شير روشويي را در اين مطلب مورد بررسي قرار مي دهيم. با توجه به تنوع طرح ها و مدل هاي شيرآلات  و شيرآلات حمام انتخاب بهترين آن ها كمي سخت شده است ما در اين مطلب به معرفي ويژگي هاي بهترين شير روشويي و حتي انواع آن مي پردازيم. با همراه بودن ما در اين مطلب مي توانيد بهترين شيرآلات را انتخاب كنيد.

 

 

انتخاب بهترين شير روشويي در نگاه اول ممكن است كار ساده اي به نظر برسد اما هنگام خريد و آشنايي با مدل هاي متنوع موجود در بازار كمي در انتخاب سردرگم خواهيد شد.

هر يك از شيرآلات موجود در بازار كارايي و كيفيت متفاوتي دارد كه در اين مطلب با معرفي و مقايسه آن ها سعي بر اين داريم تا ريسك انتخاب نامناسب را تا حد ممكن كاهش دهيم.

ويژگي هاي بهترين شير روشويي

براي انتخاب بهترين شير روشويي بايد ويژگي هاي بهترين شير روشويي را به خوبي بشناسيد كه براي اين موضوع مي توانيد در اين بخش با ما همراه باشيد.

ابتدا قبل از خريد انواع شير روشويي ، بايد نوع شيرآلاتي كه براي سينك مورد نظر شما كاربردي و مناسب است را شناخته و مشخص كنيم.

شيرآلات پايه بلند براي نصب در كنار سينك هاي روشويي فانتزي و سينك هايي  كه بر روي آنها محلي براي نصب شيرآلات وجود ندارد مناسب هستند در حالي كه شيرآلات روشويي رايج براي بسته شدن بر روي سينك هاي معمول مناسب مي باشند.

ويژگي هاي بهترين شيرآلات روشويي براي هر كاربر بسته به سليقه شخصي او  مي تواند متفاوت از ديگري باشد به همين دليل هر فرد براي انتخاب بهتر لازم است تا مدل هاي شيرآلات روشويي را بشناسد.

در ادامه ويژگي هايي را مطالعه خواهيد كرد كه با توجه به آنان مي توانيد يك انتخاب شيرظرفشويي مناسب آشپزخانه داشته باشيد.

انتخاب بهترين شير روشويي ارزان

در صورتي كه متناسب با بودجه خود قصد تهيه شير روشويي ارزان قيمت داريد حتما بايد ساير فاكتورهايي مانند كيفيت شيرآلات روشويي ارزان، طراحي زيبا و گارانتي معتبر را در نظر داشته باشيد.

علاوه بر اين، شيرآلات روشويي ارزان لزوماً كيفيت پاييني ندارند و ممكن است صرفاً وزن پايين تري نسبت به شيرآلات گران تر داشته باشند. ماده اوليه تمام شيرآلات روشويي معمولا از جنس شمش برنج استاندارد (با زير 2.5 درصد سرب، 58 تا 60 درصد مس، روي و ناخالصي هاي مجاز) مي باشد.

شير روشويي كلاسيك دو پايه

توجه داشته باشيد كه اگر سينك روشويي شما داراي دو سوراخ باشد شير روشويي از نوع شير تو كاسه دو پايه (همان شيرآلات پيچي كلاسيك اما داراي دو پايه) مناسب ترين انتخاب براي سينك مي باشد.

كنترل شير آب سرد و گرم در اين نوع شيرآلات به وسيله دو دستگيره پيچي قابل تنظيم و كنترل است و جريان نهايي آب در اين مدل تنها از يك خروجي خارج مي شود و مورد استفاده قرار مي گيرد.

همچنين براي اين مدل سينك شما مي توانيد دو عدد شير اهرمي با دو خروجي جداگانه آب (يكي مربوط به آب سرد و ديگري مربوط به آب گرم) خريداري كنيد كه البته اين مدل نمي تواند انتخاب خوبي باشد زيرا زياد كاربردي نمي باشد و يك سيستم قديمي است.

توجه داشته باشيد كه شما مي توانيد از شير اهرمي روشويي (شير مخلوط) و يا شيرآلات تكپايه پيچي ِكلاسيك استفاده كنيد اما در آن صورت يكي از سوراخ هاي سينك بايد به نحوي بسته شود و يا اگر مشكلي با باز ماندن آن نداشته باشيد مي تواند به همان شكل بماند اما پيشنهاد اين است كه همينطور آن را رها نكنيد زيرا ظاهر زيبايي به آشپزخانه نمي دهد.

شير روشويي اهرمي (شير مخلوط)

شير روشويي اهرمي يكي از انتخاب بهترين شير روشويي محسوب مي شود. البته شير روشويي اهرمي زماني مي تواند مناسب باشد كه سينك روشويي يك سوراخ دارد و يا شيرآلاتي براي تكميل دكوراسيون مدرن خود خريداري كرده باشيد.

در شيرآلات اهرمي دما و فشار آب تنها با يك اهرم قابل تنظيم مي باشد و آب تنها يك خروجي دارد و از مزيت هاي اين مدل مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • كاربردي بودن
  • تنظيم راحت تر فشار و دماي جريان خروجي آب
  • سهولت استفاده از آن

امروزه شيرآلات اهرمي در مدل هاي متنوع و به رنگ هاي متفاوت در بازار وجود دارد كه انتخاب را براي هماهنگي با دكور شما راحت تر مي كند.

شير روشويي پايه بلند

در شرايطي كه سينك روشويي شما فانتزي است و جاي نصب شير روشويي آن در كنار سينك و بر روي كابينت زير سينك قرار دارد، شير روشويي پايه بلند مناسب ترين انتخاب براي شما مي تواند باشد.

همچنين مي توانيد درصورتي كه مشكل برخورد دسته اهرمي شير به ديواره سينك و يا ديوار وجود نداشته باشد از شيرآلات روشويي با ارتفاع بيشتر و يا حتي شير ظرفشويي متناسب با دكوراسيون نيز مي توان استفاده كرد.

يكي از مهمترين نكاتي كه در انتخاب بهترين شير روشويي و تهيه شير روشويي پايه بلند بايد به آن دقت كنيد نوع و ارتفاع سينك، ابعاد و محل قرار گرفتن دسته اهرمي شيرآلات مورد نظر مي باشد.

شير روشويي توكار ديواري

در اين مورد هم اگر سينك روشويي شما فانتزي و يا روي كابينتي باشد، مي توانيد از مدل هاي شير روشويي كه بر روي ديوار نصب مي شوند نيز انتخاب كنيد.

در اين حالت سه سوراخ بر روي ديوار مورد نياز مي باشد. از اين سه سوراخ دو عدد براي دستگيره هاي شيرآلات و يكي براي شير آب مي باشد.

از مزاياي اين مدل اين مي باشد كه شما مي توانيد از فضاي اطراف سينك كه آزاد شده است، استفاده هاي ديگري داشته باشيد كه مي تواند با توجه به اين مزيتي كه دارد از اولين هاي انتخاب بهترين شير روشويي باشد.

 

شيرآلات روشويي چشمي (شيرآلات سنسوردار)

شيرآلات اتوماتيك، به عنوان جديدترين مدل شير روشويي شناخته شده است كه داراي حسگر هايي است كه با نزديك شدن دست به آن ها بدون تماس جريان آب از خروجي جاري مي شود و زماني كه دست شما از سنسور فاصله بگيرد آب قطع مي شود.

شيرآلات چشمي معمولا به وسيله برق كار مي كنند اما باتري تعبيه شده در آنها جلوي از كار افتادن شير در زمان قطع برق را خواهد گرفت.

اين مدل از شيرآلات معمولا در مكان هاي شلوغ مورد استفاده قرار مي گيرد و تاثير بسياري در صرفه جويي در آب دارد.

شير روشويي لمسي

اين شيرآلات نيز از گروه شيرآلات هوشمند مي باشد. بجاي باز و بسته كردن شير روشويي به وسيله دسته اهرمي، كوچكترين تماس فيزيكي با بدنه (و يا قيمت خاصي از اين شير) جريان آب را قطع و وصل مي كند. اين نوع شيرآلات بهداشتي براي زماني مناسب است كه دست كاربر آلوده مي باشد و تنها يك تماس پشت دست او كافي است تا جريان آب برقرار شود.

شير روشويي كم مصرف

امروزه صرفه جويي در آب يكي از موارد مهم و پر اهميت زندگي شده است كه اين مدل شير روشويي كمك بسياري در صرفه جويي آب خواهد كرد. قطعه اي كه در مصرف بهينه آب نقشي اساسي دارد، پرلاتور (آبفشان) است كه با مخلوط كردن هوا با آب، بدون كاهش فشار آب خروجي، صرفه جويي قابل توجهي را پديد مي آورد.

اگر آبفشان شيرآلات از نوع پرلاتور سكه اي باشد، براي نظافت ،به راحتي و بدون نياز به آچار مي توان آن را باز و بسته كرد. همچنين توجه داشته باشيد كه قطر كاتريج نيز بي تاثير نمي باشد.  شيرآلات با كارتريج 25 ميليمتري نسبت به شيرآلات با كارتريج 40ميليمتري، ميزان خروجي آب كمتري دارند. اما جاي نگراني نيست زيرا پرلاتور (كاهنده مصرف آب) فشار مناسب آب خروجي را تضمين خواهد كرد.

انتخاب بهترين شير روشويي رنگي

بعد از مشخص كردن نوع شيرآلات نوبت به انتخاب رنگ مي رسد. رنگ آبكاري شيرآلات به كاملا به سليقه و ترجيح شخص بستگي دارد و در اين انتخاب بهتر است هماهنگي آن با دكور را نيز در نظر بگيريد.

استفاده از چند رنگ آبكاري در حمام با اينكه غير معمول است اما به فضا بُعد مي بخشد. اما در اينجا نكته اي كه بايد در نظر داشته باشيد هارموني اين آبكاري ها مي باشد.

به عنوان مثال  اگر لوازم حمام شما به رنگ مسي هستند، شما مي توانيد شيرآلاتي به رنگ سفيد و يا رزگلد تهيه كنيد. همچنين  غير از رنگ ها شما مي توانيد به تركيب مات يا براق بودن لوازم و آبكاري شيرآلات نيز توجه كنيد.

در نظر داشته باشيد  رنگ هاي خنثي مانند كروم، سفيد، مشكي و استيل با لوازم حمام و دستشويي به هر رنگي هماهنگي خواهند داشت و لازم نيست در اين ارتباط سخت گيري كنيد.

يكي از دلايل محبوبيت آبكاري كروم اين است كه شيرآلات مات كمتر از شيرآلات براق اثر انگشت و لك قطرات آب را نشان مي دهند، اين در حالي است كه شيرآلات براق ظريف تر به نظر مي آيند.

ابعاد بهترين شير روشويي

توجه داشته باشيد كه ابعاد شيرآلات بايد نسبت به ابعاد سينك متناسب باشند. و اين نكات را نيز در نظر بگيريد كه اگر در بالاي روشويي شما قفسه اي قرار داد ارتفاع شير روشويي را حتما اندازه بگيريد تا در هنگام نصب به مشكل بر نخوريد.

و از جمله نكات ديگري كه بايد به آن توجه داشته باشيد فاصله ديوار تا شيرآلات مي باشد كه اگر به اين نيز توجه نشود در نصب و استفاده از شير ممكن است با مشكل مواجه شويد.

زاويه مناسب پاشش آب از آبريز يا شير سينك به نسبت سينك نيز نكته ايست كه بسيار اهميت دارد چرا كه در صورت متناسب نبودن، آب از سينك به بيرون پاشيده شده و خرابي به بار مي آورد.

قابليت نصب آسان بهترين شير روشويي

در انتخاب بهترين شير روشويي نحوه نصب آن كه راحت باشد بسيار مورد اهميت است. شيرآلاتي كه داراي نصب آسان باشد اين امكان را براي افراد ايجاد مي كند تا بدون نياز به فردي فني به راحتي بتوانند شيرآلات خود ار نصب كنند.

اگر شيرآلاتي قابليت نصب آسان داشته باشد، به جاي تعداد زيادي پيچ و مهره، قطعه اي به نام “مُشتي” كه مانند واشري بزرگ مي باشد، در جعبه خود به همراه دارد و ديگر نيازي به آچار و پيچ گوشتي براي محكم كردن شير بر روي سينك نمي باشد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۱:۵۶ توسط:modernkhane موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :